niedziela, 26 kwietnia 2015

60 dni do wakacji

Chyba jak każdy uwielbiam lato. Czas ten nie kojarzy mi się jedynie z wolnym od szkoły, ale również z pieknymi niezapomnianymi przeżyciami. Wyczerpującymi, gorącymi wyjazdami i moimi urodzinami.


Lipiec 2015 szykuje mi się pieknie. Zespół, w którym tańczę dostał ponowne zaproszenie do Grecji. Tak jak w tamtym roku, razem z resztą tanczerzy jadę do Edipsos. Miasteczko to znajduje się na malowniczej wyspie Eubea. Genialny hotel, wspaniali ludzie, niezapomniane imprezy, z chwili na chwile całość szykuje się coraz lepiej. Oczywiście na wyjazd nie pojachałabym bez mojego ukochanego. Jego obecność jest dla mnie najważniejsza. Dlatego tak doceniam tą możliwość wyjazdów z Kręgiem. Będzie to mój szósty już wyjazd z nimi. Każdy jest coraz lepszy, co tylko powiększa moje oczekiwania na Grecję.

Wiem, że sierpień również nie pozostawi mnie bez wrażeń, jednak aktualnie jestem jeszcze w traknie planowania urodzinowego miesiąca. Sądzę, że moj chłopak postara się o to, by nie było mi nudno. :)


Nie mogę się doczekać. Juz tylko 60 dni, to tak niewiele.





A jakie Wy macie plany na wakacje?

3 komentarze:

  1. Zazdroszczę wyjazdu do Grecji, tym bardziej, że jedziesz tam z chłopakiem :) Mam bardzo dużo planów na wakacje i mam nadzieję, że uda mi się je zrealizować

    beneaththeblanket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia. Mam dużo planów na wakacje, ale nie wiem czy wszystkie zostaną zrealizowane.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszcze takich wakacji :) super :)

    OdpowiedzUsuń