piątek, 27 lutego 2015

Nowości

Witajcie kochani!
Jak widać zmieniłam nieco wygląd bloga. Nie jest to jeszcze ostateczna wersja, jednak nie mogłam już wytrzymać i musiałam się pochwalić, ale ja nie miałam o tym.

Dopiero kilka dni temu dostałam zdjecia z sesji karnawałowej. Stylizowana była ona na lata 20-30. Podczas zdjęć panowała świetna atmosfera. Wszystkie dobrze się bawiłyśmy i sądzę, że jeszcze nie raz to powtórzymy. Efekty? Hm... oceńcie sami. Ja jestem mile zaskoczona. :) Mimo Wielkiego postu, zapraszam Was do przeniesienia się do czasu karnawału.







Foto: Karolinowo
Modelki: ja i Weronika Karcz
makijaż: Kaja Cieślińska
fryzury: KZ Kilar
Stylizacja: KORR Design


Podobają Wam się zdjęcia?
Które najlepsze?
Czy też chodzicie na takie sesje?


Pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. Rewelacyjne zdjęcia! Jakie laleczki! ♥
    Świetny blog, z miłą chęcią będę zaglądać tu częsciej pozdrawiam! :)
    Blog Mel ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ładnie :o
    Nadajesz się, pięknie cudnie, aż brak słów.
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna seesja :)
    Jeżeli miałabyś chwilkę to bardzo proszę, wejdź do mnie na chwilkę i poklikaj w linki choies, spróbuje się jakoś odwdzięczyć ♥
    Mój blog || http://karrrblog.blogspot.com/ || Kliknij :)
    Z góry dziękuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia:) Ciekawy pomysł na sesję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsze zdjęcie jest wręcz fantastyczne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczególnie urzekł mnie portret w sepii, zdecydowanie najbardziej oddaje klimat tamtych lat :)
    A wygląd bloga jest fajny, jasny i przejrzysty, miło się czyta.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://bladezlo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne zdjęcia, pięknie wyglądałyście! :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia cudowne, całe stylizacje piękne!
    Portret mi się najbardziej podoba chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie śliczne zdjęcia!!! :))
    mogłabyś kliknąć u mnie w linki z ubraniami? ;) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/03/black.html

    OdpowiedzUsuń