sobota, 21 lutego 2015

Dobra passa

Ostatnimi czasy dzieje się u mnie coraz lepiej. Wszystkie sfery mojego życia są tak przyjemnie ułożone. Całość przypomina mechanizm w zegarku-idealny, każda część na swoim miejscu i każda niezastąpiona.

Źródło: http://zegarki.info.pl

Przy okazji walentynek wiele blogerek organizowalo różnego rodzaju konkursy. Nie mam pojęcia jakim cudem, ale okazało się, że kilka z nich wygrałam. Jeszcze nie dotarły do mnie wszystkie nagrody, więc poczekam, aż to nastąpi i wtedy zrobię o nich osobną notkę.

Źródło: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com

Dobra passa przejawia mi się również w moim związku. Miłość kwitnie na całego. Padają coraz poważniejsze deklaracje, a my, mimo tak długiej znajomości rozumiemy się coraz bardziej i coraz lepiej. Mój chłopak po długich poszukiwaniach znalazł w końcu ciekawą pracę. Nareszcie zajmuje się czymś co go interesuje. Niestety nie ma czasu żeby robić mi pyszne obiadki gdy wracam do domu.


Blog również pobija ostatnio swoje rekordy oglądalności. Słupki wędrują do góry. Bardzo mnie to cieszy.
Obiecuję, że postaram się zrobić wszystko by było coraz lepiej. Pracuje ostatnio nad nowym wyglądem bloga.



Wszystko by Wam czytało się lepiej ;)
Pozdrawiam, miłego weekendu

4 komentarze:

  1. gratulacje :)
    mogłabym prosić o poklikanie w ostatnim poście? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na konkurs- do wygrania śliczna bransoletka Chouchou

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranych :)
    Poza tym fajnie, ze tak się wszystko ukąłda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że idzie Ci teraz "jak po maśle" :)

    OdpowiedzUsuń