piątek, 20 marca 2015

Wiosenna wish lista

Dzisiaj przypada pierwszy dzień astronomicznej wiosny. W końcu! Chyba wszyscy na to czekaliśmy. Dzień będzie stawał się coraz dłuższy, a my zrzucamy powoli ciepłe ubrania i szykujemy nasze ciałka do lata. Ten czas zmian natchnął mnie do napisania wiosennej listy marzeń. Zapraszam do lektury :)


1. Nike flyknit air max

Absolutnie zakochałam się w nich, od pierwszego wejrzenia. Mi służyłyby nie tylko jako buty do biegania ale również jako te na co dzień. Jednak ze względu na swoją cenę zostaną chyba w świecie marzeń.

www.theillest.pl

2. Sesja w stylu pin-up

Od dawna lubuje się w latach 60-tych. Kropeczki, koronki, krótkie rozlosowane spódniczki to, to co uwielbiam. Brakuje mi jeszcze tylko zdjęć, na których będę wystylizowana na pin up girl. Gdy zacznie się robić ciepło to łatwiej mi będzie robić takie projekty.

zszywka.pl

3. Pędzle hakuro

Albo chociaż jeden taki malutki, wymarzony. ;) Dopiero się uczę wszystkich trików makijażowych. Robię co mogę by wychodziło jak najlepiej i sądzę, że z tak dobrymi pędzlami moje umiejętności będą się powiększały.

hairpro.pl

4. Lusterko stojące

Aktualnie jestem w początkowej fazie remontu pokoju sypialnianego, mimo to już mam zaplanowane dodatki, jakie chcę zakupić. Sądze, że IKEA nie tylko w tym przypadku mi się przyda.

www.ikea.com

5. Woski Yankee Candle

Olbrzymi hit blogerski. Niemal każda z nas je ma lub o nich marzy. Mnie osobiście zaciekawił zapach Bahama Breeze.

www.pracowniasnow.pl


Na tą chwilę nie marzę o niczym więcej. Mam nadzieję, że bedziecie trzymać kciuki i wszystko mi się uda.
Czy Wy też macie swoje wish listy? Podajcie w komentarzu. Chętnie poczytam.

Miłego wieczoru :)




8 komentarzy:

  1. Świetna wishlista :))
    Oj, też bym chciała te woski z Yankee Candle *.*

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna lista, sesja w stylu pin-up to musi być świetna zabawa :)
    Ja również chciałabym pędzle z Hakuro, na razie mam tylko jeden, ale go uwielbiam :)
    Marzy mi się jeszcze jakaś pomadka z Mac :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O pędzlach hakuro też marzę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka pędzlów Hakuro i potwierdzam, że są warte swojej ceny :) Do tej pory najlepszy okazał się ten do pudru, jest taki milutki i za każdym razem, kiedy nakładam puder to sama przyjemność! U mnie w mieście niestety nie ma Ikei, gdyby była to kupiłabym stamtąd tak dużo rzeczy jeju... bo najbliższa jest 300km ode mnie.
    +Trzymam kciuki, żeby Twoja wish lista się spełniła :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty ze zdjęcia bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog
    Zapraszam do mnie do nowego postu. Zostaw coś po sobie
    Za obserwację odwdzięczę się tym samym .
    Miłego dnia <3
    http://kodalinephotography.blogspot.com/2015/03/blog-post_30.html#more

    OdpowiedzUsuń
  7. powiem Ci że ten zestaw pędzli jest ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń