środa, 15 października 2014

Zaplanuj swój wypoczynek



Czas na spokój, relaks.
Pięknie jest znaleźć w ciągu tygodnia chwilę wytchnienia. Staram się każdego dnia przynajmniej godzinę spędzić na "pełnym luzie", w tym czasie, nic co było i będzie, nie zaprząta mi głowy.




Chociaż ani ten, ani następny tydzień, nie należy do tych łatwiejszych t,o staram się poukładać to w jak najlepszy sposób. Lubię tworzyć sobie plan dnia i uważam, że jest to idealny sposób by zaoszczędzić trochę czasu.

Skrupulatnie wyliczam ile czasu potrzeba mi na pewne czynności i w taki dzień nie pozwolę sobie robić cokolwiek nawet 5 minut dłużej, bo wiem, że zależy mi na relaksie.



Uwielbiam planować, a później wcielać to w życie. Zauważyłam, że pisanie notek też jest dla mnie formą relaksu (kilka roboczych notek) i mam nadzieję, że zawsze tak będzie.

Gdy spróbujcie to napewno też Wam się to spodoba. Przecież jedyne co potrzebujecie do stworzenia własnego planu dnia to: kartka, długopis i chociaż znikoma świadomość dziejów dnia następnego. Z dnia na dzień będzie to zajmowało coraz mniej czasu, a Wasz dzień niesamowicie zyska na swobodzie.


Jak Wam się podoba pomysł? Planujecie swoje cięższe dni?


2 komentarze:

  1. ja nie planuje czekam az mina :)
    zapraszam cie na konkurs do wygrania jeden z 3 sweterkow bedzie mi milo jesli wezmiesz udzial
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/wygraj-jeden-z-3-swetrow.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam ochotę zabrać się za planowanie, ale bloga :) Do tej pory zapisywałam gdzieś luźne pomysły, czy kolejność postów, ale nie było to nic "mega zorganizowanego" i nie zawsze realizowalam te pomysly. A teraz chcialabym byc bardziej konsekwentna ;)

    OdpowiedzUsuń